Stránky

středa 2. října 2013

Blog a Nancy

Příjemné počtení!
Milí bookofilové, bookoholici a bookomanové, tento blog je stvořen právě pro Vás! 

Co je tento blog zač?

Najdete zde plno aktuálních informací z knižního světa, recenze na knihy z mé knihovničky a nějakou tu povídku, případně básničku ode mně a hlavně od známých autorů. Jméno blogu je Moudrost knih. Jakožto citáty jsou jakýmsi souborem moudrých slovíček od moudrých lidí, tak jsem se rozhodla věnovat citátům stránku na blogu. Až se návštěvnost zvýší z jednoho člověka (mě) na víc lidí, tak se určitě zapojím do knižního hopu, takže i na tomto blogu se ho budete moci zúčastnit. U zkopírovaných údajů (životopisy autorů) uvádím na konci článku zdroj, přijde mi to poctivé a správné. Ať se Vám to líbí nebo ne, moje recenze jsou především moje názory na knihy, pokud s nimi nejste spokojeni, tak se budete muset smířit! 

Název blogu

To je kapitola sama o sobě. Z jménem mého útočiště jsem si lámala hlavu dobrý týden, ale nakonec jsem přišla na Wisdom of Books, což může být přeloženo jako Moudrost knih.
Děkuji J. A. Komenskému za inspiraci v podobě citátu, který nyní slouží jako motto blogu:
„Nemilovat knihy znamená nemilovat moudrost. Nemilovat moudrost však znamená stávat se hlupákem.“ -J.A.Komenský

!UPOZORNĚNÍ NÁVŠTĚVNÍKŮM!

Veškeré články napsané mou maličkostí podléhají veškerým autorským právům, tudíž platí přísný zákaz je kopírovat bez mého souhlasu. Pokud na mě odkážete, tak nemám víceméně problém se o svoji tvorbu podělit, ovšem s podmínkou, že u zkopírované části viditelně označíte zdroj.
Nerada bych v komentářích přečetla jakékoliv sprosté slůvko, tak doufám, že se bez nich obejdete. Vlastně si dáte zbytečnou práci s psaním, protože komentáře s vulgárními výrazy okamžitě a bez váhání mažu.

Blogerka 


Důvod blogování aneb knihy nekoušou!
Dnešní dospívající generace knihy nemusí a proto se snažím jakýmkoli způsobem "vnutit" svým vrstevníkům, že čtení je pro život víc než důležité, nejúčinnější je komunikovat prostřednictvím internetu, proto jsem se rozhodla 1.5.2013 založit knižní blog. 
Píšu  pod pseudonymem Nancy. Věk podle mě není až tolik podstatný, takže ten můj zůstane pro Vás tajemstvím. Žiji v Plzni, předpokládám, že víte, kde město leží a čím je známé! 

Jak vznikla má přezdívka?
Jsem prostě kopírka :D Jmenuji se Anastázie a anglická verze tohoto jména je právě Nancy [nensy] 


Co jsem zač?

Jsem obyčejná dívka, avšak velmi odlišná od některých dnešních holek, zejména následujícím:
- místo facebooku a telky trávím svůj volný čas s knihou
- místo kluků, alkoholu, cigaret apod. se zajímám o blogování
-nestarám se o to, jak jsem namalovaná, ale o to, co mám v hlavě

Zájmy řeknou o člověku víc, než je toho schopen napovídat sám a tak u nich začnu. Mezi moje největší koníčky patří bezpochybně četba, bez ní si život nedokážu představit, o knihách dokážu mlejt stejně dlouho jako blondýna o svých nových hadrech (nechtěla jsem Vás urazit, milé blondýnky, tak se příliš nezlobte).
Stejně jako knihy, tak je i hudba mou slabostí. Žeru kapely Green Day a The Black Eyed Peas, moc se mi líbí zpěvačky P!nk a Lana Del Rey. Samozřejmě mnoho dalších, ale tyhle jsou moji oblíbenci. 
Právě touha zkusit si zazpívat jejich písničky s vlastním, hudebním doprovodem, mě dovedla k hraní na kytaře. 
Jednou týdně hraji tenis a basketbal, ráda si zakopu i ten fotbal, ale více důvěřuji svým rukám. Plynně mluvím rusky, ukrajinsky (není divu, když jsem na Ukrajině žila 8 let) a od malička se učím angličtinu. Ráda bych ještě zkusila němčinu, francouzštinu a italštinu, ale zatím by mi stačila ta angličtina.
Vím, že to zní šíleně, ale ráda chodím do školy, většina z Vás teď vykoulí oči, ale ráda poznávám nové věci. Ve škole mám hodně přátel a někteří z nich jsou pro mě víc než důležití. Učitelky mě mají rády, ale tím víc jsou zklamaný, když něco pokazím, ale moc často zklamaný nejsou. 
Jsem rozený vůdce, a to již od nejútlejšího věku. Mamka mi často vypráví, jak jsem ve školce doslova manipulovala dětmi a často mě poslouchali víc než vychovatelku :D. Jsem dynamická osobnost, která se snaží vždy dosáhnout svého cíle. Díky své intuici dokážu poznat špatné úmysly lidí a vyhnout se jim. Nerada se řídím pravidly a největší peklo pro mě je, poslouchat rozkazy ostatních. Nesnáším nespravedlnost a proto nejvíc zuřím, když jsem obviněná z mnou neprovedených špatností. Nerada pozoruji ubližování skupiny lidí slabšímu jedinci, šikaně se snažím zabránit. Jsme vstřícná, optimistická, odvážná, tvrdohlavá, netrpělivá, roztržitá, často zapomínám na nejdůležitější věci a pamatuji si naopak maličkosti. Nerada urážím lidi, ale pokud začnou oni, tak dokážu prohodit i nepříjemná slova. Ve sporech se snažím naleznout kompromis. Nemám ráda závistivé lidi asi tak stejně jako nemají rádi oni mě, protože jsem velmi často terčem pomluv. Ráda překonávám překážky, miluji konkurenci a řídím se pravidlem: "Co Tě nezabije, to Tě posílí!" - nevztahuje se k onemocněním, pouze k nástrahám života.
Nejraději mám francouzskou a italskou kuchyni. 

Nejoblíbenější knihy:

 Harry Potter, Divergence, Hunger Games.
















Oblíbené  žánry:












  



Oblíbené série:

















Oblíbené postavy:













1 komentář:

  1. Jsi rozhodně moc šikovná a talentovaná holka, píšeš hezky, jen tak dál!

    OdpovědětVymazat