Stránky

neděle 13. října 2013

Děkuji moc :)

Milí čtenáři,
tímto článkem Vám chci poděkovat za všechno. Pokud sami neblogujete, tak prostě nedokážete pochopit, jaké to je, spatřit u odkazu "Komentáře" o jeden víc, než před tím. Je to nepopsatelně úžasný pocit. Děláte mi tím neskutečnou radost a v tu chvíli mi připadá, že jsem ten nejšťastnější člověk v celém vesmíru. 
Ještě předevčírem jsem se radovala z krásného čísla u návštěv - 4000. A dnes se návštěvy čím dál, tím víc blíží k 5000. A dnešek <3 Jste zlatíčka! Udělali jste nový rekord blogu! Za dnešek jste se podívali na můj blog neuvěřitelných 200x a toto číslo ještě pořád roste snad s každou vteřinou. 
Děkuji za nádherných 85 komentářů, děkuji, že si dáváte tu práci a několikrát ťuknete do klávesnice, aby můj příspěvek zdobil alespoň jeden komentář. Sice ztratíte několik sekund svého volného času, ale ten příjemný pocit, že někoho potěšíte za to podle mě určitě stojí! Prosím, komentujte dál (jak zde, tak i jinde), vracejte se sem, tyto řádky píšu jen a jen pro Vás a jsem ráda, že je v tuhle chvíli čtete : )
Ještě jednou děkuji,
Vaše Nancy

Žádné komentáře:

Okomentovat