Stránky

neděle 13. října 2013

Happy Birthday to Josh Hutcherson!

Happy Birthday to... Je rubrika, kterou jsem vymyslela já, ale myslím si, že téměř každá/ý blogerka/bloger ji dělá, i když zrovna neví, že mě kopíruje :D Je to nepravidelná rubrika a jde o to popřát herci/herečce, autorovi/autorce a všem okolo knih k jejich narozeninám. Pochopitelně jim popřeji v den jejich narozenin, ne měsíc po nich. Chápu, že si oslavenec moje přání bohužel nepřečte, tady jde spíše o to, Vás vyzvat k přečtení knihy nebo ke shlédnutí filmu.












Dnes chci popřát vše nej vynikajícímu herci a (že jo, holky?) vážně hezkýmu klukovi Joshovi Hutchersonovi, pro kterého věk nic neznamená. Ve svých 21 letech dokázal opravdu hodně...






Životopis

Josh Hutcherson se už i přes svůj nízký věk může pochlubit spoluprácí s mnoha význačnými hollywoodskými herci a režiséry. V roce 2005 si zahrál ve filmu Zelená je tráva s Willem Ferrellem a Robertem Duvallem, dobrodružné romantické komedii Little Manhattan a ve filmu Zathura-Vesmírné dobrodružství režiséra Jona Favreau.Kromě toho si spolu s Tomem Hanksem zahrál jednu z postav v průlomovém filmu Roberta Zemeckise Polární expres (2004, The Polar Express: An IMAX 3D Experience), jež je určen pro kina IMAX. Roku 2006 dokončil práce na komedii Barryho Sonnenfelda R.V., v níž si zahrál syna postavy Robina Williamse. Mezi jeho televizní filmy patří drama z produkce TNT Wilder Days s Peterem Falkem a celovečerní snímek kanálu Animal Planet Zázrační pejsci. V hostujících rolích se objevil také v seriálech Pohotovost, Strážkyně zákona a Line of Fire. V roce 2012 se objevil v The Hunger Games jako Peeta Mellark.
Josh má bratra Connora, také herce. Mezi jeho velké záliby patří fotbal a zvířata. Kromě dvou psů, vlastní ještě dvě kočky.
ZDE! se můžete podívat na jeho mladšího bratra Connora. 

Nancy: Ouch, ani si nepředstavujete, jak mi mrzí, že jsem viděla pouze jediný film, kde účinkoval Josh v hlavní roli. Od začátku jsem ho měla ráda za tu jeho oddanost a lásku. To se ale vztahuje k filmu The Hunger Games. Josh má podle mě zvláštní vzhled, podle té fotky snad chápete, že to myslím jen v tom dobrým :D Hraje vážně moc dobře a to už od malička. The Hunger Games si prostě nedokážu vybavit s jíným Peetou (ale, co si to budeme nalhávat, nedokážu si je představit s jíným Galem, Katniss a s nikým jiným, opravdu si dali záležet na hereckém obsazení, herci na postavy perfektně sedí a THG můžu jen všemi deseti doporučit, opravdu boží film). 



Další informace o herci





Věk:
21
Narození:
12. 10. 1992, Union, Kentucky, USA
Znamení:
váhy 
Výška:
170 cm
Váha:
65.8 kg
Barva očí:
oříšková
Barva vlasů:
tmavě hnědá
Postava:
normální
Národnost:
americká
Rasa:
běloch
Náboženství:
křesťanské
Velikost bot:
41.5































Follow him

















Gifs

Vypadali jste takhle, když jste zjistili, že má  Josh Hutcherson dnes narozeniny. A první otázka: A kdo to sakra je? :D Aspoň, že máte mě :D








Osoby 18+ - a jdeme pařit! Josh Hutcherson má dnes narozeniny :D. 












Tak tohle je opravdu nepříjemný :D







 






Čerpala jsem i TADY!

Co na něj říkáte Vy? Sluší mu to podle Vás víc s blond nebo černými vlasy? Podle mě je to rozhodně talentovaný a krásný herec, jeho přírodní barva mu sedí daleko líp, ale blonďatá mu také sluší :D.
Přeji hodně úspěchů a ještě jednou všechno nejlepší. :)

Nancy

4 komentáře:

  1. Nominovala jsem tě na Liebster award, tak jestli máš čas a chuť, můžeš se zapojit :) http://misudai.blogspot.cz/2013/10/liebster-award.html

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za nominaci, zúčastním se, ale už jsem nominovaná po druhé, takže neslibuji, že to zvládnu, bohužel mám málo času : ) Děkuji za pochopení, budu se ale snažit to zvládnout dvakrát :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já ho nejvíce miluju ve filmech, kde hrál jako malý :3

    OdpovědětVymazat
  4. Jak píšu výše, tak jsem bohužel žádný film, ve kterém účinkoval jako malý neviděla, což budu muset brzy napravit, když se Ti tak líbí :)

    OdpovědětVymazat