Stránky

úterý 15. října 2013

Teaser Tuesday (2)

Úkolem meme Teaser Tuesday je otevřít knihu, kterou právě hltáš na náhodné stránce a následně opsat dvě věty, ovšem nesmí obsahovat spoilery. Přidáme anotaci, případně obrázek knihy a meme je na světě. Angličtináři dokážou přeložit, že článek budu publikovat v úterý. Výzva je z dílny Should Be Reading.                


Bylo pro mě celkem těžký vybrat si knihu, na kterou meme udělat (v této době mám rozečteno víc knížek) , ale nakonec jsem se rozhodla pro Rudou jako rubín ze série Láska nezná čas. 
Autor: Kerstin Gier 
Nakladatelství: CooBoo
Anotace:
Žít v rodině, která je samé tajemství, není pro šestnáctiletou Gwendolyn zrovna snadné. Jednoho dne se s ní zatočí svět a ona se rázem ocitne ve známé ulici, jenže téměř sto let před svým narozením. Vzápětí pochopí, že tím největším rodinným tajemstvím je ona sama. Zbývá jí ale ještě pochopit, jaké nebezpečí člověku hrozí, když se zamiluje napříč časem.

"Zachvilku se uvidíme," řekl mi pan George. Zdvihl jednu z ampulek s mou krví do výšky. "Jdu natankovat," dodal s úšklebkem."

Zatím se mi kniha líbí, je podle mě velmi zábavná, promyšlená a nečekaně romantická těším se na konec, až zjistím, co se ze všeho toho vyklube.

Nancy

1 komentář: