Stránky

pondělí 16. prosince 2013

RC review: Mezi nebem a zemí - Zamilované duše

Autor: Stacey Kade
Série: Mezi nebem a zemí
Díl: druhý
České vydání: 208 stran, paperback
Překladatelka: Eva Brožová 
Nakladatelství: Fragment, 2013

Recenze na 1. díl

Duše Alony Dareové se po nehodě vrátila zpět ze záhrobí.
Takové případy na Zemi něco drží a proto se nemohou dostat do nebe skrz bílé světlo. Proč nemůže odejít Alona?

Nyní se na ni začínají obracet další zbloudilé duše a ona potřebuje pomoc.
Tu jim poskytuje typický outsider Will, který má velmi zvláštní schopnost - vidí duchy.

Dokáže najít společnou řeč s Willem - jediným člověkem, který jí slyší, ale o kterého předtím nezavadila ani pohledem? 
Jenže v tomto díle o něj zavadila i něčím jiným...

Potřebuje jeho pozornost opravdu jen kvůli ostatním nebo jí na Willovi začíná záležet víc, než je ochotná si připustit?
Zjistíte to pouze jediným způsobem - knihu si musíte přečíst.




Styl psaní

Co se týče samotného psaní kapitol, tak se tu vyskytuje často použivatelný střídavý styl, kdy se předávají vyprávěcí kolík Will Killian a Alona Dare. Jinak je styl psaní velmi čtivý, takový jednoduchý, ale promyšlený. Nic složitého, ale přesto něco zábavného. Knihy se v této sérii čtou vážně rychle a dobře, i když děj není moc napínavý. Stránky budete obracet rychle jako podzimní vítr.

Postavy

Alona Dare je typická blondýna a právě kvůli své hlouposti a neopatrnosti přišla o život. Zjišťuje, že nikomu nechybí, dokonce rodičům ne a to ji jako královnu školy velice nepříjemně překvapuje. 
Will Killian čeká na okamžik kdy už ho konečně nechají duchové na pokoji a přestanou ho otravovat, zatím to dělají na plný úvazek a Will se nemůže soustředit prakticky na nic.

Pocity a dojmy

Kniha mě dojala a překvapila, Nečekala jsem, že sobecká Alona zvládne něco podobného. Nikdy bych to do ní neřekla a určitě jsem si konec přestavovala kapátko jiný, i když tento mě nezklamal. Pokud chcete zjistit, jak skončí lovestory o samotářském Willovi a (ne)sobecké Aloně, neváhejte a čtěte. Kniha Vás překvapí!


Hodnocení

I když byla kniha o něco lepší než první díl, musím uznat, že do pěti hvězdiček, kde mají místo moje nej knihy, má ještě hooodně daleko. Nenudila jsem se, ale abych četla bez dechu, to ne. 
Obálka je opravdu moc hezká, Will a Alona, jak je známe z předchozí obálky a tentokrát jsou v pozadí sedačky z kina. Barvy se hezky doplňují, vytváří zajímavý kontrast a přidávají obálce tajemnosti a záhad. A že jich bude!

Kniha






Obálka








Děkuji Nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku knihy, kterou si pořiďte ZDE!

Četli jste ji? Pokud ano, líbila se Vám?
Nancy

2 komentáře:

  1. Doufám, že i mě se bude tento díl líbit jako Tobě. Většinou jsem totiž narazila na názory, že druhý díl není zrovna nic moc. Setkání z duchem se mi docela dost líbilo, byla to taková pěkná odpočinková knížka, tak snad mě Zamilované duše nezklamou. :-)

    Děkuji za hezkou recenzi!! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím si, že Tě dvojka zaujme. Nebyla vůbec špatná... nemáš zač a děkuju :D

    OdpovědětVymazat